2018年2月13日星期二

【吃】台北。麥釀

對於鍾愛澱粉質嘅我嚟講,一見到麵包類嘅就會覺得相當吸引又會勁有興趣去試。
上網睇見呢間舖頭只賣饅頭,口味OK多...




佢哋賣包嘅方式以香港人嚟講算比較少見,因為人客需要預先去店鋪拎籌...
下午大概2點(唔記得)左右根據客人籌號次序比佢哋揀選想買嘅饅頭 + 數量...
絕對可以揀得舒服,完成一個先到下一個。

至於嚟自香港嘅我哋又點算呢?
事前先從facebook同佢哋聯絡,然後再喺台灣人最常嘅Line同店員溝通。
佢哋預先留咗一個號碼比我哋,再send一張order form過嚟。
喺香港預先剔好想要嘅口味 & 數量,當日去到舖頭直接交比店員就OK喇,順利到不得了!
呢間舖嘅店員好好人又好好傾,我哋買完饅頭後...
仲老實不客氣咁問佢哋可唔可以即場幫手蒸熱一個饅頭比我哋食...

因為佢哋d饅頭真係好香好香,係一種好純粹嘅饅頭味,所以…
忍唔住食一個先...仲專登揀咗佢哋最出名嘅「蜂蜜捲芋頭」
包質軟軟棉棉超級正!中間嘅蜂蜜芋頭係清香,甜而不膩...
好好食好好食真係好好食!
當日一次過買30個饅頭,返香港可以慢慢享受
下次去台北一定一定會再去! 輪椅可以入到去㗎!

食店資料:
蘆洲區忠孝路108號 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
大概一個月左右,終於將所有饅頭食完...
每日早餐食一個...好飽足呢...
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言