2017年5月30日星期二

Day 6 宮崎→日南一天遊。太陽花園(Sun Messe)

嚟到「日南線」嘅「太陽花園(Sun Messe)...
落車位置已經係景點嘅入口...
一般搭巴士嚟嘅遊客,絕對需要擁有無窮腳力與耐力,由山腳入口慢慢行15-20分鐘斜路上去...然後買入場卷...
再圍繞大半個山去遊覽「太陽花園」(Sun Messe)...
而我啦喎,當然係Send email問佢可唔可以喺巴士站pick up我,車我哋上去啦。佢哋好好人,好爽快應承我哋...
成個景點繞山坡而建,所以以又長又斜嘅路為主,當中又夾雜樓梯...
但其實又可以選擇坐呢款車,承惠¥1000,不過一般人要坐係要有車牌自己揸嘅...
而我,當然係事前send email問吓佢哋...回覆都算快...當然¥1000係要俾嘅,但有職員會揸車載我哋
買好入場券後...一般人會選擇行路去睇風景...
無錯喇..依山而行...
就算坐電動輪椅都好快無電...
更何況今次坐手推輪椅...
好靚
司機會喺主要嘅景點開慢D或者停低比我哋影相
去到「復活島人像」更會比我哋落車
呢一幕真係等咗好耐先捕捉到無任何人
7個人像...每一個有唔同意思...
用車遊覽大約用咗20分鐘左右...
其實「太陽花園」做到好靚...基本上每個位置都可以望海...
又有藍天白雲綠草地...而且某D位更有鞦韆比人玩...
超正呢...

最後去睇埋紀念品 + 去洗手間(有輪椅)...
搞笑
之後再請職員車我哋落山

等巴士走人...


資料補充:
太陽花園
http://www.sun-messe.co.jp/
待續...

沒有留言:

發佈留言